17 Aralık 2013 Salı

Sel

Bir not; Bu sel benim selimdi.

İçimde bir his var. Beni boğuyor. Benim içimi kemiriyor demek isterdim. En azından içimde ne olup bittiğini anlayabilirdim. Ama anlamıyorum. Olmuyor. Ruhum yorgun. Gitgide yoruluyor. Bedenim bundan etkileniyor. Ölmek mutluluk değil ama mutsuzluğun karşıtı bir şey, biliyorum. Uyku da bir tür ölüm. Bir kaçış. Sonsuz uykudur ölüm.
Bir daha uyanmamak.
Uyanmak istememek.
Mücadeleden vazgeçmek.
Savaşı terk etmek.
Muharebe alanına sırtını dönmek.
Pes etmek.
Ama bunu yapamıyorum. Pes edecek gücüm bile yok. Bu yüzden devam etmeliyim. Ama biraz dinlenmeliyim. Acımıyorum kendime. Bedenimin dili olsa susar mıydı gene? Anlar mıydı beni? En azından o anlasın. Anlar mısın beni? Bedenimle konuşuyorum. Ona hayatımı borçluyum. Deliriyor muyum yoksa deliliğimin farkına mı varıyorum bilmiyorum. Zaten konu ben değilim. Konu hiç ben olmadım. Zaten konu ben olsaydım böyle olmazdım. Herkesin yerine bu görevi üstlendim. Kimseye sormadan. Kimseye fırsat vermeden. Bencilce bir karar belki. Cezasını çekiyorum. Sonsuz bir rahatsızlıkla. Cezamı çekeceğim. Buna mecburum. Bunu sorun etmiyorum. Önemli olan onlar ama artık parçalanmak istiyorum. Her bir parçamı başka bir yere göndermek. Buna ben karar veremem. Buna benim yerime bedenim karar verecek. Buna hakkı var. Fazlasıyla. Dayan bedenim.
Dayan savaşçı.
Fazla zamanımız kalmadı. O zamana kadar dayan ve görevimizi tamamlayalım. O kadar aptalım. Ve bunun cezasını en çok biz çekiyoruz. Senden özür diliyorum. Senden özür diliyorum dostum. Gerçek bir dostsun. Bana asla sırtını dönmedin. Hep yanımda oldun. Sorgusuz. Sualsiz. Hep orada oldun. Ben sesimi çıkarmadım. Bir şey dememe gerek yoktu. Senin orada olacağını bilerek sana sırtımı dayadım. Şimdi de kelimelere yükleniyorum. Üzgünüm. Çıtınızı çıkartmıyorsunuz ama gerçekten değerlisiniz. Teşekkür ediyorum.
Dinlenmek için fazla zamanım yok. Kısa bir sürede tekrar kendime geliyorum. Gelmek zorundayım. Tekrar savaşa atılıyorum. Bedenimin yükü ben. Benim yüküm kendim. Kendimden başka yüküm yok. Bu yükü sırtlayacağım. Kendi savaşımda kendimle savaşıyorum.
Tekrar ve,
tekrar ve,
tekrar.
Hazırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder