17 Aralık 2013 Salı

Paradoks

Bir not; Based on a true story.
 
Yün kazaklı kızın sağ yanağı, yün kazaksız kızın sırtı parçalanıyor ve tam önümde oturan, kazağına uzun saçları dökülmüş kızın kafası kopuyor. Bu sırada hocaya bakıyorum ve gözlerimden iki adet beyaz çubuk hocanın gözlerine doğru gidiyor. Gözleri parçalanacak hissedebiliyorum. Bu beni ürpertiyor ama hissettiğim şey olmuyor. Çubuklar birbirlerine kıvrılıp bir oluyor ve etraflarında dönmeye başlıyorlar. Bembeyaz bir dünya yaratıyorlar.. Bu dünyanın dibinde bir girdap oluşuyor ve bu girdap koca bir yılana dönüşüyor. Bu devasa yılan  ağzıyla asırlık bir ağacı dişliyor ve kasvetlı dış dünyada bir beyzbol oyuncusunun sopası gibi savruluyor. Ağaç bir topa dönüşüyor ve gökyüzündeki yeryüzüne meteor gibi düşüyor. Bu meteorun içinden küçük küçük uzaylılar çıkıyor. Bu uzaylılar benim dünyamdalar ve bana isyan edip beni ele geçiriyorlar. Beni dersten uzaklaştırıp önümdeki kazaklı kızların parçalanmasıyla başlayan bir paradoksa sokuyorlar. Bu paradoksa bu sefer ben isyan ediyorum ve derse geri dönüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder