17 Aralık 2013 Salı

Özledim.

Ben çok sevdim. Bu yüzden hep izledim. Yanıma oturan herkesi izledim. Belki onu gözlemlerim dedim. Belki o hala buralardadır,onu fark etmemi bekliyordur dedim. Herkesi gözlemledim. O güzel gözleri, minicik burnu ve elma yanakları izledim. O incecik dudakları gözlemledim. Gözlerinden gördüm. Burnundan nefes aldım. Yanaklarından sıktım. Dudaklarından öptüm. Ben sadece öylece oturup gözlemledim. Belki onu bulurum diye başımı sırama, masama, kollarıma gömdüm ve göz ucumla gözlemledim. Belki onu tekrar fark ederim diye hep izledim. Dikkatle gözlemledim. Ama onu bulamadım. Onun gibisine rastlamadım. Onun da beni gözlemlediğini bilmeden gözlemledim. Hep sol tarafımı izledim. Kalbime doğru dedim. O taraftadır dedim. Onunda beni kalbine doğru arayacağını bilemedim ve oturdum hep yanlış tarafı gözlemledim. Hayatım boyunca hep özledim. Hep gözlemledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder